Yolda Arabayla Gidiyorsunuz Ve... ?

Aşağa gitmek

Yolda Arabayla Gidiyorsunuz Ve... ?

Mesaj tarafından only_mehmet Bir C.tesi Haz. 14, 2008 1:33 am

yolda ilerliyorsunuz önünüzdede siyah renkte bi mercedes var, ışıklara geldiniz bekliyorsunuz kırmızıda ve siz kornaya basıyorsunuz hadisene be kardeşim yürüsene der gibisinden ve sizin önünüzdeki arabanın içinden 4 siyah takım elbiseli adam yani: Süleyman Çakır, Polat Alemdar, Memati Baş, Abdülhey çıksa Ne yapardınız??
avatar
only_mehmet
Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 324
Yaş : 30
Nerden : Bursa
Forum Puanı : 2
Yıldız puanı : 4804
Kayıt tarihi : 08/06/08

http://yalnizlarcafesi.yetkin-forum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Yolda Arabayla Gidiyorsunuz Ve... ?

Mesaj tarafından alone_leyla Bir C.tesi Haz. 14, 2008 2:14 am

'' şeyy benn yani sizz nassınızz ??? '' derimm Very Happy Very Happy (kekeleme oluyo tabi bunlar )

_________________
ZamanLa fikirlerim değişebiLir..Çünkü ben fikirLerimi köLesi değiL eféndisiyim!...
avatar
alone_leyla
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Mesaj Sayısı : 1559
Yaş : 26
Nerden : Bursa
Forum Puanı : 1
Yıldız puanı : 3875
Kayıt tarihi : 08/06/08

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Yolda Arabayla Gidiyorsunuz Ve... ?

Mesaj tarafından Misafir Bir Paz Haz. 15, 2008 9:02 pm

pardon abiler eyv. filan ueheuehe(:

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Yolda Arabayla Gidiyorsunuz Ve... ?

Mesaj tarafından D'Leh Bir Cuma Haz. 20, 2008 9:57 pm

hadi lan basın gazaa adam olun adam derimm Razz burası kurtlar vadisi degil derimm

_________________
avatar
D'Leh
Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 562
Yaş : 30
Nerden : bursa
Forum Puanı : 4
Yıldız puanı : 4781
Kayıt tarihi : 09/06/08

http://xat.com/gocmenlern_yeri

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Yolda Arabayla Gidiyorsunuz Ve... ?

Mesaj tarafından alone_leyla Bir Ptsi Haz. 28, 2010 9:12 pm

noLuyo burda Leyn Very Happy dağıtırım burayı derdimmm Very Happy

_________________
ZamanLa fikirlerim değişebiLir..Çünkü ben fikirLerimi köLesi değiL eféndisiyim!...
avatar
alone_leyla
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Mesaj Sayısı : 1559
Yaş : 26
Nerden : Bursa
Forum Puanı : 1
Yıldız puanı : 3875
Kayıt tarihi : 08/06/08

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz